varm dag, jävligt gött!

tjenaaaare idag har vi som sagt varit & kollat på min brors fotbollsmatch!
det var askul att titta på dom började bråka osånt haha men qvidning vann med 4-2, men aja!
sen när jag hade kommit hem gick jag ut med nancy var oxå askul, så var vi med varann i förrgår med :)
så j*vla skönt att bara ha på sig shorts & leggings under.
jag & nancy var oxå på ica för att handla min matsäck tills imorgon en kycklingsallad med pasta & grönsaker & en fanta, sen tar jag med mig några bullar oxåå haha!
aja i allafall nu har jag kommit hem & har nyss ätit middag gött, ska kolla på film nu & sen får jag se om jag går ut lite mer idag man får ju passa på!
bloggar sen innan bigbrother eller tidigare pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0