tisdag & trött..

tjennnnaaa idag är det tisdag jao.
var i skolan idag var fan tväär softish, haha jag & nancy hade askul på en lektion med marcus i 4:an haha för tönga!
sen efter att jag gjort 3:de nationella prov i engelska skrivtligt så gick vi till bamba & så.
vi har bråkat med Adi ( louis ) philip ( niall ) martin ( zayn ) andreas ( liam ) & benjamin ( harry )
sen dom två äckliga Christina & Lisa, så jävla falska, men aja skitsamma tvär kul i allafall.
men nu kollar jag på en random film jag sett flera gånger, höhö.
sen fick vi reda på förut att om man inte räknar med idag, så från & med imorgon är det 16 skoldagar kvar! :D
imorgon är det sista skoldagen då får vi reda på våra nya klasser & lärare wihooo!
sen efter det drar jag & praoar lite sen är det som ett minilov, 2 dagar + helgen.
hoppas jag ska träffa Lavinia annars hittar man la på något annat & sen blir det liseberg om det är hyffsat väder.
bloggar sen, om nått annat än mina dagar hihi pussis! <3
DU & JAG FÖRALLTID!
ALLRABÄSTAVÄNNER<3<3
MER BILDER KANSKE JAG LÄGGER UT SEN :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-05-15 @ 15:45:50
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Besa

Aw hihi! Alltid vi abv! ♥

2012-05-15 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0