Texter om några av mina vänner!

Aline Thayna Oliveira!
Du kom till vår skola när vi gick i 2:an trorja det var.
några dagar innan du kom & vi alla fick träffa dig, så hade du & din familj flyttat in precis brevid oss hos min pappa!
jag var så jävla glad att få nya grannar & en tjejkompis i min ålder, du, din syster & din lillebror stod på balkongen & ropade på mig när jag cyklade förbi & frågade om jag ville bli er vän haha så sött.
sen när det gått några år 2-3 så hade vi umgåtts nästan varje dag & hittat på så mycket tillsammans!
& vi kallade varann för bgf = bästagrannarföralltid, fast vi är ju abv's allrabästavänner ofc.
du är en av dom bästa vännerna jag har & jag är med dig varje dag, vi har alltid kul ihop oxå.
ÄLSKAR DIG BÄSTA ALINE, hoppas verkligen inte att du flyttar till Usa nu i sommar, kommer ju inte få träffa dig på över 3 år :(
Sötnosen med min jacka på sig ;)
Klara Louise Ellinore Flores!
Vi lärde känna varandra på ett väldigt roligt sätt genom datorn, det var väll i början på detta året nästan.
& på så kort tid har vi redan blivit världens bästa vänner, jag har berättat en massa till dig & du till mig.
vi har sagt att när vi ses första gången iår kommer vi minnas det datumet som när vi blev världens bästa vänner.
fast vi redan är det, men det blir ju mer seriöst när vi träffas på riktigt!
kan snacka med dig om allt seriöst, det finns ingen här i göteborg som jag kan snacka med om allt som med dig!
när jag messar / pratar med dig blir jag glad & vi är väldigt lika på en sida you know hihi! <3
finns nog ingen bättre vän än dig & aline, sjukt glada att ha er & vi ska ha så mycket kul hela livet hihi! :p
kommer aldrig glömma dig & du kommer alltid vara nummer 1!
spelar ingen roll om vi ses 1-2 gånger detta året, för vi håller kontakten ändå & ses varje år annars.
ÄLSKAR DIG VÄRLDENS FINASTE VÄN! <3
Kunde inte ta en nyare bild från min mobil nu, så det fick bli en från 2011 eller nått!
Besa Enisa Ismajli!
Vi lärde känna varann för väldigt många årsen, kan inte skriva allt om oss för det skulle ta 303040 år!
eller kanske mycket mer, men vi blev nästan bara abv sådär & inget kunde hindra oss.
vi har gjort så jävla mycket roliga saker tillsammans & hoppades på att det skulle bli fler, menmen det verkar ju inte så? :/
vi har nyss bråkat & båda var jävligt dumma, ingen sa att vi nånsin skulle ångra oss, men jag visste att jag skulle göra det nångång, men klarar inte av att vara din " vän " bara för vi skulle göra så mycket kul till & med bara i sommar, jag älskar dig & hoppas du ser detta !
hittade ingen ny bild just " nu " på bara henne så det fick bli på oss båda.

Kommentarer
Postat av: ellinore! ;*

sjukt fina texter du skriver om dina vänner.

hehe,tack jag älskar dig så sjukt mycket.

Du betyder något otroligt för mig och du är en sann vän som jag kan prata om all med.Längtar så jävla mycket tills vi ska ses,det kommer bli så grymt eftersom du och jag är så lika på något sätt.

Du har funnits för mig när jag mått piss,och jag för dig precis vad vänner ska göra.



Ta hand om dina vänner, hoppas på det bästa med din vän som du bråkat med. All kärlek till dig finaste. Puss du betyder allt.<3

2012-05-19 @ 22:18:23
Postat av: Isabellasphotographing

sv: visst kan vi det!

kram

2012-05-19 @ 23:15:04
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Besa

Aw, älskar dig också! ;*

2012-05-20 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0