ta vara på idag, imorgon kan det vara försent.

heeeeej allihopa just nu sitter jag & kollar på film som vanligt när jag är sjuk? :)
haha nu tittar jag på filmen " klara " som jag sett ganska många gånger innan.
men håller på att ladda ner några Johan Falk till nu som jag ska se när dom är klara!
vill bara bli frisk nu men jag är i allafall säker på att jag kommer vara hemma ifrån skolan imorgon oxå & tror på torsdag med, för mår fortfarande inte bra!
kommer gå på fredag i allafall det är säkert, på lördag ska jag kanske sova hos mormor & roland.
& då ska vi kolla på när roland springer göteborgsvarvet ;)
på fredag ska nog jag & massa tjejer till liseberg igen soft.
hörs senare då mina gulligull hjärtan.<3
ta hand om varann & va rädda om varann puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0