summerfeeling's! <3

shoooo, idag är det oxå asvarmt ska fan inte klaga det är asgött!
idag har jag varit i skolan som vanligt, så slutade min klass 1 timme tidigare så jag var hemma & chilla.
när den andra klassen slutat städade jag lite i min garderob & sen gick jag, besa & nichole ut.
vi var ute några timmar & softade gick runt oså.
nu skulle jag igentligen varit på träning men har ont i magen så sitter hemma ensam vid min dator & lyssnar på justin bieber skiva på min radio haha!
ska ladda upp bilder på min nya dator nu så jag får bilder på denna med, sen kan jag lägga in om det nu funkar?!
om en stund ska jag i allafall skriva på några papper, läxan är gjord & så kanske städa garderoben lite mer fast den inte ens är stökig haha.
men bloggar om en stund igen pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: Ellas Foto - En blogg av bara bilder ♥

Jättefin och go blogg du har!:)



Vill du ha chansen att bli länkad inför 200 läsare+? Var då med i veckans blogg hos mig :D. Direklänk --> http://ponnybruden.se/2012/may/borjar-med-veckans-blogg.html#comment



Kramish, Ella

2012-05-23 @ 19:15:15
URL: http://ellisenbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0