onsdag nu jao.<3

shooo ingen ide att jag säger vad jag gör nu haha nemen, kollar på johan falk ;)
snackar med lite folk på facebook, sorry om jag inte bloggade mer igår var sjukt trött!
haft en sån jävla dålig natt så jag typ kan somna här & nu? :p
mår lite dåligare på ett sätt nu men på ett annat sätt mycket mycket bättre! (y)
imorgon är jag hemma sista dagen & sen ska jag tillbaka till skolan på fredag :)
efter skolan på fredag drar jag till mormor & på lördag är jag hemma & chillar.
ska snacka med ellinore i skype osånt, men det bloggar jag om när det väl är lördag haha :)
igår beställde jag min kära tröja!
den kommer om 5-7 jobbdagar så gissar på ungefär tisdag-torsdag :)
självklart kommer det komma ut en bild på bloggen, när jag har på mig den.
hörs senare puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0