Minnen i bilder♥♥♥♥

Spanien / Teneriffa 2012, när några skulle åka bananbåt

Strömstad / Tanumshede 2011 nichole.
Strömstad / Tanumshede, när det spörregnade haha
Jag på kvimol som mormor & dom kallar det i tanumshede
Nichole i strömstad,
Jag vid nån sjö eller nått i tanumshede
Jag i tanumshede vid nått hav? 
haha schteeek,
haha här med vi nån sjö eller nått?
I skolan 2011, saknar tjejer 
Spanien / Teneriffa påsklovet 2012
Utanför skolan vid såkallad " våran bänk " aw saknar hihi
Turkiet / Alanya, med mamma augusti 2011 
Turkiet / Alanya 2011 
Jag, felicia, lisa & aline i skolan 2011 
Allrabästavän Aline, felicia & jag sexigt nog
Alanya 2011 
tjejorna här med, det är inte alla bilder vi tog dåå men orkade inte ta med alla
mammi & dennis bror i Teneriffa 2012
viiii agaaaaain 
Freddan & dennis i teneriffa 2012 
Jag i alanya 2011, saaaaknar stort 
hihih gulliga vi är (a) 
Lilla trötta, frusna christina 
sööööötttnosar! 
vattenlandet i alanya 2011 
hahah pigga eller inte? :)
gooooottiiigtt 
Jag & Nichole, år 2010 eller nått haha ja vi har förändrats myyycke
Victoria & jag på pavven 2011.
Jag & Nichole i Teneriffa 2012 
Me on the toilet,, in Teneriffa haha 
Fish - spa in teneriffa! ;) 
Berskha, min favoritbutik i Teneriffa handla rätt myyycke där ;)
hahaa jaop, när jag hade gjort mina flätor i spanien! 
Gulliga Fredrik påväg hem ifrån en rolig resa i Spanien.
blueee eyees, inte redigerat
ojojojoj ;) 
jaaaaag solbräääänd :D
en hellokitty butik jag hittade i teneriffa 
Jag & Syster nichole! 
Jag & babyyy igen.
ååååå vad vi ångrar oss ellerhur nichole? :'( 
fint kort ifrån vårat hemliga ställe jag hitta på hotellets tak (;
Puss! 
Lite av minnerna dom senaste åren, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0