Måndag igen ja (:

heeej nu är det måndag igen ja, det är la sådär.
fast det är ju bättre om veckorna går snabbare så vi kan få skolavslutning snart, detta året har gått sjukt fort tycker jag!
asså min åsikt om skolan är ändå att det kan vara kul i skolan beroende på vad man gör, men sen alla tråkiga lektioner & läxorna är det som är tråkigt.
men vad gör man inte för att lära sig & kunna få jobb när man bli vuxen? haha :)
nu sitter jag & kollar på film & chillar, min hals bränner :/
fårse om det blir skolan imorgon, annars blir det la på onsdag!
ska shoppa skolavslutningskläder / skor med mammi denna veckan trorja.
bloggar snart igen, har tråkigt & vill verkligen få upp statistiken!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0