lördag ! <3

shooo förlåt om jag bloggat dåligt, men idag vaknade jag typ 12:35 (;
haha för igår somnade jag vid 01:20 nått sånt? :)
idag har jag varit hemma & chillat för nancy svara inte när jag ringde henne & nu har jag nyss bakat vaniljbullar, kanelbullar & sockerkaka mums, nu sitter jag & kollar på film som vanligt hahah!
om en stund ska vi la äta middag & sånt, sen ska vi åka & handla lite lördagsmys & frukt! :)
ikväll kommer ju championsleauge Bayern - Chelsea, jag hejar lätt på bayern!
skulle ju önska att det blev united - barcelona för jag har alltid älskat united min familj är galna i dom!
men nu på senast året/ åren har jag älskat barcelona & messi min man mest, så united är nummer 2!
men aja sånt är livet, haha senare ska jag & oxå skype med världens bästa vän eller snacka i tele.
hörs senare pusshej! <3
förlåt besa, sa att jag inte skulle ångra mig men verkligen tänkt på det & jag vill att vi ska bara abv som vanligt men jaja, HOPPAS du ser detta & kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Dinbästisellinore! ;*

Så bra,hoppas hon ser det för alla är värd en så bra vän som du är,puss! <3

2012-05-19 @ 19:43:09
Postat av: Besa

Aw, Ida! Jag orkar inte blogga, tack fr att du har nämnt mig vid vissa tillfällen på bloggen. ♥

2012-05-20 @ 12:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0