Johan Falk.♥

tjooooo som ni ser på rubriken, sitter jag & kollar på Johan Falk - GSI just nu :)
det var längesen jag såg dom så ville ladda ner dom igen nu när jag ändå är sjuk finns det inget att göra.
får typ damp oxåå för jag har så fucking ont i halsen, så jag typ inte vågar svälja.
ikväll innan bb måste ni vara sociala på mess eller facebook.
Ida Strandberg@facebook ----> http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100003763908269
Hörs där eller nått, mitt bloggande är på topp!
älskar att blogga nu ska alltid fortsätta vara så här duktig eller duktigare, i allafall försöka :)
bloggar sen som vanligt, eller om en liten stund igen fortsätt kommentera.
peace - Ida! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0