Ida Strandberg fakta om mig :)

Jag är en tjej på 13 år som är född år 1999 :)
Gillar att göra väldigt mycket saker, men det jag älskar är: familj - vänner - fotboll - fota - musik - sjunga/dansa - resa - shoppa - datorn - liseberg!
Några av mina största drömmar är att resa till London &  Usa.
Att få flytta med mamma & c.o nångång eller pappa & c.o men det kommer vi att göra.
Att få träffa 2 av mina största idoler Justin Bieber & Leonel Messi <3
& att vinna massa pengar typ haha? :)
Min familj består av mina två bröder som är jobbiga ibland, men ändå älskar jag ju dom & dom skyddar alltid det är bra (y)
Sen min mamma & min pappa, som jag aldrig bråkar med kanske tjafsar någon gång men aldrig nått stort världens bästa!
Jag har oxå en liten dvärghamster Maja, som lever på övertid trorja över 2 år? Den är sjuk trorja & kommer dö snart, men vill verkligen ha en kattunge & hoppas jag får det!
Ganska mycket fakta om mig hihi (;
Jag är en tjej på 13 år som är född år 1999 :)
Gillar att göra väldigt mycket saker, men det jag älskar är: familj - vänner - fotboll - fota - musik - sjunga/dansa - resa - shoppa - datorn - liseberg!
Några av mina största drömmar är att resa till London &  Usa.
Att få flytta med mamma & c.o nångång eller pappa & c.o men det kommer vi att göra.
Att få träffa 2 av mina största idoler Justin Bieber & Leonel Messi <3
& att vinna massa pengar typ haha? :)
Min familj består av mina två bröder som är jobbiga ibland, men ändå älskar jag ju dom & dom skyddar alltid det är bra (y)
Sen min mamma & min pappa, som jag aldrig bråkar med kanske tjafsar någon gång men aldrig nått stort världens bästa!
Jag har oxå en liten dvärghamster Maja, som lever på övertid trorja över 2 år? Den är sjuk trorja & kommer dö snart, men vill verkligen ha en kattunge & hoppas jag får det!
Ganska mycket fakta om mig hihi (;

Kommentarer
Postat av: nurcan berktas

hur många besökare har du ?

isåfall länkbyte ? <3

kommentera på min blogg <3

2012-05-05 @ 20:10:41
URL: http://nurcanberktas.blogg.se/
Postat av: Besa

Bra att du har gjort en ny blogg! <3

2012-05-06 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0