filmtajm <3

hallllooooj, sitter & kollar på en annan Johan Falk idag jao..
faktiskt är dom grymma & inspelade i göteborg med, så man känner ju igen allt typ? ;)
idag har jag typ bara degat framför min blogg & olika datorer, haha blir lätt så när jag är sjuk!
hoppas jag blir frisk snart, ska inte till skolan imorgon heller så då missar jag dom två 1:a nationella proven i engelska ;/
kommer gå till skolan på onsdag eller torsdag trorja, vi fårse lovar ingen dag ännu.
surt att vara sjuk i allafall, jävligt tråkigt -.-
bloggar la om en stund igen innan bigbrother igen klockan 22:00! <3
hörs sen världens bästa läsare! (:
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: linnea thuresson

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG! VÄLJER 2 STYCKEN IMON!

www.nattstad.se/linneathuresson

2012-05-07 @ 22:54:34
URL: http://www.nattstad.se/linneathuresson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0