askulig dag osånt :)

heeeej whatsup? :)
igår efter att vi äntligen slutat skolan oså var jag hemma i några timmar.
så fick jag min kära dator & min fina tröja!
har det på bild nu, men inte sparat på datorn så lägger ut senare eller nån annan dag :)
när klockan var 17:10 ungefär så åkte jag, aline, alana, gabriel & deras pappa till lek & buslandet.
askul, haha vi ropade på 3-4 killar i våran ålder hela tiden dom kolla men kom inte haha :(
när klockan blivit lite innan åtta gick vi ut & satte oss i bilen sen åkte vi till Willys & handlade bara.
sen när vi kommit hem åt jag mat & aline var hemma hos mig tills 23:40 eller nått :o
haha då hade vi oxå askul, var inne på en sida på datorn & snackade med olika folk osånt.
hade asont i magen igår oxå kunde knappast gå när vi var på lek & bus i slutet.
oldie but a goodie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0