Asgrym dag!

Tjoooo förlåt har varit ute älskar vädret!
Men måste få ha fritid med haha, var grymt roligt idag vi körde vattenkrig med några tjejer & killar.
Haha jag & besa blev blötast typ askul var det i allafall men tog inte med mobilen för jag tog inte med mobilen.
Men nu är jag påväg till några vi känner så ska jag & Nichole grilla hos dom!
Men här kommer en outfit på hur jag ser ut nu bjuuder nyduschad!
Chinos: fick dom men typ h&m? ;)
Linne: Gina tricot
Skinnjacka & låga vita converse.
Ska nog ta lite bilder i allafall trorja isåfall kommer dom säkert upp ikväll eller imorgon hörs.:)
Bloggar sen ha en fortsatt go kväll.
Pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: ellinore! ;*

finast! <3

2012-05-22 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0