- har ingen rubrik -

shooo kom inte på någon rubrik just nu?
men sitter & kollar på Johan Falk nu jao, haha ska snart hem till mamma igen & äta.
för det är ju hennes vecka men gick bara till pappa imorse, men vill bara att dagarna ska gå fort nu!
men eftersom jag varit hemma nu i 2 dagar & ska vara hemma i typ 2 dagar till går det tvärsegt.
bloggar antagligen när jag kommit hem till mamma igen eller senare.
funderar på att ha en tävling på bloggen snart eller frågestund.
har frågat runt lite olika sponsorer, har inte fått svar ännu vi fårla se.
puss & kram sean banan (; <3
Lisa, Abv Aline, Felicia & Jag typ förra året, vid vår bänk såkallat !
haha åå vad jag saknar.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0