Va inte glad över att många vill ha dig, billiga varor har många köpare..

hej allihopa!
idag har jag bara chillat, inte varit ute nånting för inte orkat det idag.
rätt skönt att bara vara hemma oxå, vi åt hemmagjord pizza till mat förut (;
och denna dagen har ju gått jättefort klockan är snart åtta ju oj :o
hoppas jag kommer få nya läsare men oxå mina kära gamla, som kommer följa min blogg & kommentera min blogg.
är det nått som fattas får ni bara säga till.
ska försöka att vara så aktiv som möjligt, lovar er! <3
igår var jag på liseberg med brudarna.
det var så jävla kul va, älskar balder nu min nya favorit!
kommer åka dit så mycket i sommar, eftersom jag har guldpass så.
men vi hörs snart igen, ska uppdatera jättemycket nu :)
bilder från igår på liseberg!
kanske inte så många men några i allafall.
jag på kållerado, tycker den är asful men aja ska lägga upp alla så haha!
söta Eli i kållerado! :)
allrabästavän på kållerado Aline :)
Felicia, Lisa & jag i sagoslottet haha (:
Lisa & jag i farfarsbilar eller nått haha?!
Jag & Lisa i kållerado :)
Allrabästavän besa, svenne & jag hahaha :D
Felicia, Jag, Christina, Eli, Lisa, Maria, Aline, Svenne, Besa & Pamela.
Karolin hade åkt hem när vi tog detta fotot & Emelie ville inte va med haha! <3
Abv & jag <3333
Lisa & jag pekar " fucku " tufft aaa !
Lisa, Aline & jag i flumeride (;
Felicia, Jag, Maria & Besa i kaninresan :p
Detta var nästan alla bilderna dom andra var onödiga att lägga ut tack för en sjukt rolig dag tjejer, måste göras om! <3

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du? :D

2012-05-05 @ 20:17:53
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Besa

Kul var det! :D<3

2012-05-06 @ 12:30:25
Postat av: moarudolfsson ♥

var köpte du den gröna jackan, den är jätte snygg? :)

2012-05-07 @ 11:45:41
URL: http://nattstad.se/moalouiise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0